We use Google Translate to translate the texts on our website. We can not take responsibility for all translations being correct. In case of errors or if you need help, please contact us.

Invigning av Lilla Viljaskolan Angered!

Här firas det med pompa och ståt! Idag var nämligen både barn, förskolans pedagoger och gäster bjudna på invigningen av Lilla Viljaskolan Angered!

För sex månader sedan tog Lilla Viljaskolan i Lövgärdet emot sina första förskolebarn. Sedan dess har vi två fulla avdelningar med nyfikna och glada barn, en fantastiskt engagerad och duktig personal och en härlig förskolemiljö i nyrenoverade lokaler.

Detta firade vi idag med en officiell invigning av Lilla Viljaskolan Angered. Rektor Ida och VD Patrik höll tal, det var samling med sång, barnen klippte det röda bandet, gästerna fick en rundvandring i lokalerna och gemensamt skålade vi med alkoholfritt bubbel! Vi vill rikta ett stort tack till alla gäster som kom från bland annat Victoriahem, Lekolar, Lyreco, Viljaskolan och kommunen.

Vi vill även rikta ett särskilt tack till Lekolar för utomhusleksakerna! Perfekt inför vårens utomhuslek.

Tillbaka till aktuellt